Бид 2ын яриа: Хөөрхөн охидын эрэлд


Нэгэн бичлэг
Тэр: Өчдөр нэг зэвүүн хэрэг болоод нэг охин намайг гомдоосон
Би: За яасан
Тэр: Өчдөр 9911ээс яриад аваад ярьсан чинь танидаг хүүхэн. За сонин сайхан гээд яриад байсан чинь сүүлдээ тэнэгтдэг байна шдээ.

Би: Яасан
Тэр: Хаана байгаам гэсэн чинь 40мянгатад байна гэдийн ойлгомжтой шдээ.
Би: За яасын
Тэр: Баян гартай секс хийх гээд ууж суугаа нь.
Би: Тэр тэгээгүй ч юм билүү хэн мэддийн
Тэр: Тэр охин миний хайрт охин биш зүгээр жирийн найзууд юм шүү.
Би: Тэгээд яасан тэр охин
Тэр: Мэдэхгүй
Би: Би энд баян залуутай унтах гээд байна гэсэн юм уу
Тэр: Тэр баян гартай явж байгааз.. Үгүй л дээ
Би: 9911 аас залгасан болхоор нь баян гэж чи бодсон юм уу?
Тэр: Уугаад сууж байна гэсэн
Би: Юун сүртэй юм.
Тэр: Тэгээд 40мянгатад айлд байна гэсэн.
Би: Би нэг африк найзтайгаа ууж үзсэн. Тэрнийг хүн арай явалдаад гэж ярьж байсан юм биш байгаа.
Тэр: хэхэ
Би: 40мянгат энгэхэд баячуудын хороолол юм уу?
Тэр: Мэдэхгүй баян л байх.
Би: Чи энгэхэд хаана амьдарч , ямар утас хэргэлдэг бэ?
Тэр: Гэр хороололд амьдардаг Нокиа 3310 барьдаг. Баян болоод төрсөн бол гоё л байх байлаа.
Би: аан
Тэр: Монголд охидууд үнэ цэнээ алдаад байна.
Би: Ай мэдэхгүй. Үнэ цэнийг нь алдагдуулж бодоод байгаа учраас үнэ цэнээ алдаад байгаам биш үү.
Тэр: Хөөрхөн охин олы гэвэл "уба " нарын өврөөс олдож байна гэж нэг охин надаа ярьсан. Гэтэл ярьсных нь дараа ийм явдал болдог байна шдээ. Үнэн болж таарахнээ
Би: Би хөөрхөн үү?
Тэр: Мэдэхгүй
Би: Өө,,,,,,,,,,Тэгвэл "уба" нарын өвөрт орж чамд хөөрхөн харагдахаас.
Тэр: хөөрхөн гэж хэлэхээр тоохоо боличих байлгүй.
Би: Тэгэхээр чинь намайг нэг сэргэлэн уба олоод авчихна ш дээ.. Тэгээд би хөөрөөд тэр уба руу гүйнэ гэж чи айхгүй байна уу?
Тэр: Мэдэхгүй убад алдаад хашрахгүй л байна гэж.
Би: Өөртөө чи итгэлгүй байгаам болов уу.
Тэр:Итгэл муу
Би:Чам шиг итгэлээ алдсан банди Монголоор дүүрэн байдаг уу
Тэр:Байхгүй надаас бусад нь байгаа байх аа
Би: Аан. Одоо тэгвэл уба нартай унтаж байгаа ганц охин байгаа юу
Тэр: зөндөө байгаа дөө. Тэгээд ч тэр тэнэг охин шиг надтай утсаар ярихгүй шдээ
Би:Тэгвэл охид нь нууцаар явалдчаад чамаас бусад банди нар нь мэддэггүй гэсэн үг юм уу
Тэр: Хэхэ Тэрийг охидууд л мэдэх байх
Би: Хэжэ тэгбэл монгол залуус уба нарт охидоо алдаад дуусч байгаамаадаа
Тэр:Хэхэ мэдэхгүй уба нар л овсгоотой мөнгөтэй баян байгаа байх. Охидууд тэнэг. Охидууд их баарддаг болсон байна лээ
Би: Хэхэ би энгэж ойлголоо,, Охид нь баарддаг хөвгүүд нь баарддаггүй. Харин уба нар дундуур нь сэргэлэнтээд охид шүүрээд байгаам байна тийм үү.
Тэр: Нэг удаа баардаж яваад 2охинтой таараад шоудая даая гэсэн. Тэгсэн чинь янхан байсан. Баардах зав алга. Мөнгөө төлөөд явбал яв гэдийн.
Би: Чи тэгвэл охидыг бас зүгээр явуулдаггүй болоод явчлаа шүү.
BUZZ!!!
Тэр: Охидууд өмөөрсөн зогсож байгаанмуу чи.. Харилаа бай.
Би: Надаа нэг сайн залуу байсын. Намайг миний заяаны хань эхнэрээ болгоно гэдэг байсын. Даанч хардсаар байгаад би яваад өгч билээ.

Comments