Хятадууд буцсан нь

Ажлын шугамаар хамт ажилладаг хятадууд түрүү долоо хоногт нутаг буцаадаа..
Ажлынхаа төлөө бол хятадууд мангаррр шаргуу хөдөлмөрч, тэгээд дунд нь ажил хаячихаар хуваагаад л авчихна. харин монголчуудын дунд нь ажил тавинаа .. гонж.. хийгээгүй.. энэ тэгэхгүй тэр энгэхгүй байсан гээд хөдлөхгүй ..

дунд нь ахлагч тавичуул нөгөөдөхнь уйлаан маайлаан болж байж хийвэл их юм..
Хошин шог дээр гарч байна ..
Хүүгээс асууна .. - Аав чинь мөнгөө хэзээ өгөх үү .. Хүү: Цемэндээр цэцэг ургасан цагт өгнө .  мөнгөө нэхэгчид яваад өгнө .. Аав нь ирээд болсон явдлыг мэднэ.. Аав: Гүй ээ чи яах гэж тэгэж хариулжийгаам бэ .. Тодорхойгүй хариулт өгч бай.. МАРГААШ гэж хэл ..

Хятадууд зургаан сарын турш ажил аа гялалзтал амжуулаад цаг хугацаандаа  буцаж байна..

Би асууна:
-Маргааш хэддэх өдөр билээ
-Маргааш гэртээ харих өдөр ..

Тэд ярина:
- Удахгүй хүүхэд дээрээ очноо .. Намайг явахад 7 сартай байсан одоо 5 сар өнгөрлөө .. Намайг танихгүй уйлнадаа ..
Би: -Чи миний аав биш энэ миний аав гээд өөр хүнрүү заавал яахуу //би эхнэрийг нь өөр залуутай байсан юмшиг ярьжийгаам//
- Гүй ээ тэгэхгүй .. тэр чинь одоохондоо ярьж чадахгүй ..

Тэд ярина::
-Энэ гутлыг би Монголоос 100,000аар авсышдээ ..
-Яах гэж эндээс юм авчийдийнбээ.. Энд дандаа хятад бараа байгаашдээ .. хүн хэлээд байхад.. ноолуур л ав .. бусад нь дан хятад .. бүр үнэтэй нь гадаад байх ..
-Энэ арьсан гутлаа
-Гүй ээ харвааж хятад гутал байна ..
-ӨӨӨөөөөөөөөөөөө

Би: Гэрээ их санажийна уу ..
Тэд:: Аймар санажийна.

хөөрхийс одоо л гэртээ орж байгаа байхдаа .. Манайхнаар бол борцтой будаатай цайгаа чаначаад л  харин тэднийхээр бол юу иджийгаа бол.. гахай шувууны мах .. бөөн өвсөө ..

.. төслийг бүрэн гүйцэт дуусгаж аваад явжийгаа хүмүүс шүү ..
 Хажуудаа байгаа ажиллах хүчнээ бид зөв ашиглавал хурдан хөгжинө..
Буруу ашиглавал дор нь орно..
Ухаантай байвал гуравхан хоногийн дотор хөгжих гээд л байнадаа улс минь





Comments

  1. Ярьж байгаагаас чинь үзвэл ажиллах хүчнээ БУРУУ ашигласан тодорхой. 3хан хоногийн дотор энэ тэр гээд л... Дор н орчихсон юм биш үүү?

    ReplyDelete
    Replies
    1. хэхэ ... миний хөгшин битгий ийм юм бодолдоо..
      амьдралыг гэгээлгээр л харалдаа .. яагаад заавал амьдралыг бараан болгох ёстой юм бэ...
      энэ зүгээр танидаг гарууд хоорондоо ярьж байнашдээ .
      чи өндөр ууландээр гараад хашгираад үзэлдээ ...
      бүрр юу ч бодохгүйгээр..
      магадгүй наад тархиа бүррр цэвэрлээд үзэлдээ ..
      ямар гоё байх бол

      Delete

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээсэнд баярлалаа