ПУЖИН ирсэн нь

Зээ саяхан манай улсад хойд болон урд хөршийн төрийн тэргүүнүүд айлчиллаа...

Эхлээд хужаагийнх ирсийшт.. тэгсэн манай хужаа нар бие биенээ чи онгоцны буудал дээр нь очиж тосохгүймуу гэж цаашлуулж байв..
ТЭрний талаар баахан мэдээлэл бид нар ярилцнаа.. Ядаж байхад авгай нь нэг гайгүйхэн хүүхэн байгааен .. тэрийг нь гүй ээ мөн их магтахынмаа .. УЛСЫН ЭХ гэж нэрлэдийн байналдаа ..
үзэсгэлэнтэй сайхныг нь гайхаад л ..
тэгсэн Орос улсын ерөнхийлөгч Путин ах ирээд явав шив.. тэгсэн би хэлж байгаам... хоорондоо мэдээж хятадаар ярилцаж байгаашт..
Би::: Манай улсад Путин ирсэн байна.
Тэд нар:: Юу ойлгохгүй байна..
Би:: Орос улсын ерөнхийлөгч
Тэд нар:: Юу буруу яриад байнашт.. ПУЖИН гэдэгшдээ ..
Би:::: Манай улсад ПУЖИН ирсэн байна..
Тэд нар:: Буруу дуудаад байнаа ПУЖИН ПУЖИН дагаад хэлээрэй
Би баахан ПУЖИН гэж хэлж сурав. хахах ...

Comments