Худлаа ярьдаг болохнуудээ..


За миний энэ блогыг уншдаг хүмүүс мэдэж байгаа байх .. нэгмуу нөхөр хөөрхий Тэрбумтан болох зорилго тавичаад л үзээд л байхын үзээд л байхын ..
ЯАхуу жилийн өмнө амттай бялуу амсаж үзсэн боловч, хөөрхий дампуурцан..
Ер нь бол тэр дампуурал эв түнжин муутай, арчаагүй зангуудаас л болсон юм шүүдээ.. Миний олон зан байсан гэдгийг ч би хүлээн зөвшөөрнө.
За тэр яахуу ..Тэгэхээр энэ бүхний эцсийн үрдүнд дахиад л би эхнээс нь эхлэх гээд л ангайгаад үлдэж байгаам.. Тэгэхээр бас блогоо гурван жил бичиж байна, анх уншиж байсан хүн нь ороод ирвэл нөгөө Дэбэ чинь  худлаа ярьдаг хий мөрөөддөг  бүлэгт хамрагдаж харагдаж байгаам..
За тэр яахуу .. Тэгээд өөртөө зорилго тавина, турна барина, суралцана энэтэр гэсэн шаал худлаа болоод явчихаж байгаам.. Яагаад гэвэл өдрийн ажилдаа ядарсаар , орой өөрийгөө хөгжүүлнэ барина гэдэг бас худлаа болооод явчих гээд байна.. Хурдхан л турчихымсан..

Нэг нөхөртэй нийлээд хөдөө аж ахуй чиглэлээр юм бүтээх гээд түрүү жилжингээ ярьсан. Гурван найз хамтарсны хамгийн их ярьж, хамаг ажил алсан нөхрийгөө дундаа хийгээд жийсэн боловч худалч баагийгаас нь би өөрөө ялгарахгүй болчоод байна.
Аль өвөл эхлэхээс л төсөлийгнь бичнэ барина гээд панаалдаад байсан хэрэг алга шүү ... Одоо болтол бичээгүй,, жаахан бичсэнээ өгөөгүй.. Ядаж байхад хамтрагч маань өөрөө бас жаахан хөдөлгөөнгүй хүнюмаа.. Хэтэрхий хөдөлгөөнтэй хүнднь би чирэгдээд , хөдөлгөөнгүй нөхрийг нь би голоод  л хэцүү ч юмаадаа...

Америкт суржийгаа найзтайгаа удахгүй эхлүүлэх гээд байгаа юмыгхийнэ гээд ярилцсаар одоо 3дах сарлуугаа орох гэж байна. Би мөнгө олно л гээд байгаа худлаа болчих л гээд л байна. Гэхдээ яахуу цалингийнхаа зээлийг авч байгаад л хуснадаа хэхэ ..Энийг бүтээхгүй чадахгүй байвал нөгөө найз маань гомдоод маньд дахиж итгэхээ байчихна шүүдээ ..

Comments

  1. um hmeer l bhin gevch chinii heldgeer het hodolgoonteid ni chiregdeed heterhuu lazang n chirhees hetsuuiin gdg unen shuu kkk

    yu hh geed l bgaam daa sanaa olhin niilhiin boluu kkk

    ReplyDelete
  2. харин тиймээ .. энэ нөхдүдийг бас дарахгүй бол

    ReplyDelete
  3. хэхэ нөгөө Америкт сурдаг найзтайгаа юмаа хийхээ байсан юм байна .. Мэдэхгүй би бас их мөрөөдлийн баагий юм шиг байгаам

    ReplyDelete
  4. нөгөөдөх нь тэгээд бүтээж чадахгүй итгэхгүй байсаар байгаад будаа болов.. одоо харж байхад тэр нь ч дээр юм шиг .. яагаад гэвэл хамаг эрсдэлийг нь би хүлээх байсан юм билээ
    . дээрээс нь манай хүн хангаж чадахгүй бизнесээ дампууруулах л байсын билээ
    амар амар амра

    ReplyDelete

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээсэнд баярлалаа