Тэрбумтан болох алхам 1



За энэ сайтуудад олон тэрбумтан болох хүсэлтэй хүмүүс байнаа...
Тэгээд  би өөрийн мэдэж уншсан тэрбумтан болох алхмуудыг хүргий гэж бодож байна.
Нэгдүгээр алхам бол ангайж суугаад тэрбумтан болохгүй ээ гэдгийг ойлгож  МӨРӨӨДӨХ...
Задгай мөрөөдөх хэрэгтэй... за энэ болохгүй байх тэр болохгүй байх гэж хэзээ ч мөрөөдөж  болохгүй ..Болгож байна гэж мөрөөдөх ёстой,  тийм учраас болох ч болно..

Магадгүй нөгөө НУУЦ бидэнд туслана шүүдээ.. тэгэхээр хэзээ ч мөрөөдөлөө хаяж болохгүй, маш задгай мөрөөдөх ёстой..
Тэрбумтан хүн яагаад заавал жижигхэн цэх, жижигхэн дэлгүүр , жижигхэн лангуу, ойрын гурван жилийн төлөвлөгөө гэх мэт зүйлс бодох ёстойн бээ..
Магадгүй Монголын зах зээл гэх мэт жижигхээээнн \кккк\ зүйл бодох ёстой гэж...
Тэрбумтан хүн томоохон харах хэрэгтэй.. магадгүй жижигхэн зүйл эрхэлдэг бол түүний маш том ирээдүй,  ойрын гурван жилдээ ахиц гарахгүй байсан ч түүний цаадах арван жилийн дараах амьдралыг мөрөөдөж л орхих хэрэгтэй..  Ядаж байхад таны мөрөөдлийг та л өөрөө шүүнэ үү гэхээс , хэн ч шүүж хянаж чадахгүй, магадгүй таны маш том эрх чөлөөний нэг хэлбэр мөнөөсөө мөн ...
Би багадаа их мөрөөддөг байсан... Бүр цаг гаргаж хэвтэж байгаад мөрөөддөг байлаа..
Одоо бол алхам тутамдаа мөрөөдөж байна.  Бүр өөрийгөө баярлаад амжилт олоод алхаж байгаагаар, олон хүний амьдралд туслаж олон ажилчингаар хүрээлүүлж байна гэж, том санхүүгийн тайлан харж байна гээд, том өндөр давхар оффист чухал царай гаргацан юм шийдвэрлэж байна гээд мөрөөдөж гарна..
Дэлхийн зах зээлд яаж гарах бэ гэдгийг би үргэлж бодож, хэзээ ч зогсдоггүй..Ямарваа нэгэн зүйлийг ирж хайх , юу зарвал илүү ашигтай байхыг би үргэлж бодож, арга замыг нь хайдаг..
Хэрвээ нэг л өдөр аз гараад боломж нь олдвол таны мөрөөдөл бэлэн учраас та юу хийхээ мэднэ шүүдээ..
Тэр ч буй хэл би зарлан тунхаглаад эхэлсэн кэкэ.. Би энэ мөрөөдлийг гудамжинд лааз өшиглөж аваад гэнэт бодоод олчихсон биш хар багаасаа л саятан болохыг мөрөөддөг, саятан болвол тэгнэ энгэнэ гэж хэлдэг байв. \тэр үед саятанаас их тоо мэдэхгүй байсан\
Өөрийн нэрийн хуудсыг бараг Тэрбумтанаар бичиж байнадаа .. Хүмүүс тэрбумтаан гэж дуудах болов.. хамаг л  статус дээр БИ ТЭРБУМТАН гэж бичих болов. Лав л яахоо дээр таван жил БИ ТЭРБУМТАН гэж бичигдсэн байна.
Бас нэг зүйл хэлэхэд өөрийн хүүхдийнхээ мөрөөдлийг хэзээ ч бүү тасла.. тэр ч бас тэрбумтан болох бодлын эхлэл тавигдаж байгаа ч юм билүү
За тэгээд сарыг эзэгнэнэ нарыг атгана гээд үлгэр мөрөөдөөд эхлэв..
За би ТЭрбумтан болчуул  дахиад энэ сэдвийг эргэн харж юу мөрөөдөж байгаагаа бичнээ...

Comments