Тэрбумтан болох алхам 9

Мэдэгдэхгүй ирээдүйн байнгын бэлтгэл

Би элдэв төрлийн сайт, худалдааны компани, дэлхийд нэртэй брэндүүдийн түүхийг байнга
уншиж, өөрийгөө тэдний оронд тавьж,  тэдний замналыг судалж, хүн амьтнаас их асууж байдаг байв.

Чи эхлээд өөрийнхөө юмыг бүтээчих , амжилт олчих тэгээд энэ бүхнийг судлана уу байнуу чиний дур гэж байна..
Бодоё... Тэгээд энэ бүх баялгын түүхээс би мэдрэхгүйгээр харанхуй өрөөндөө бүгж нэг юмыг хар хятад ажилчин шиг давтаад суух хэрэг үү ..

өөрөөр хэлбэл чи хувьцаа сонирхдог байлаа, магадгүй тэрнийхээ талаар суралцана.. тэгээд цаашаа юу болохыг мэдэхгүй ч гэсэн чи судалж, боломжтой бол хөрөнгө оруулахыг бодно.. Хэдийгээр чи хувьцаагаар мөнгө бага олдог боловч түүнээс илүү их мэддээллийг суралцсаар байна. Хүмүүс чамайг бүткү гэдгийг хэлж байвч нэг л нартай өдөр чи жижигхэн компаниа яаж хөл дээр нь босгох бэ гэж гүрийж байхдаа хувьцааг ашиглаж мөнгө олоод амжилт олохыг хэн байг гэхийн..

Тэгэхээр та:
Эдийн засгийн мэдлэгтэй
Гадаад хэлтэй
юм юм л судлаж МЭДЭГДЭХГҮЙ байгаа ирээдүйнхээ төлөө БЭЛТГЭЛТЭЙ байх хэрэгтэй дээ..
АЗ бол сайн бэлдсэн байхад л бүрддэг болохоос гэнэт сугалаа хожно гэж юу байхуу ..

Би бас нэг юм хэлэхээ мартчихаж..
Би хэзээд юмыг болгох гэж зүтгэдэг .. Гайгүй найдвартай хүнтэй хамтарч ажиллахын тулд хөөцөлддөг .. Бүткү нь олон  ч гэсэн энэ надад маш том туршлага болдог ..
Би туршлагатай байхад  хэзээ нэгэн өдөр амжилтанд хүрнэ.. гэхдээ хүрэхдээ хэрхэн бүтээхээ мэддэг болохоор бусдаас бүр илүү алхсан байна гэдгээ ухаараад энэ бүхнийг уйгагүй алдаж байсан ч хийдэг юм ..
Болохгүй бүтэхгүй болсны дараа би сэтгэл хямарч зүрх өвддөг ч чи бас маш их юм авлаа шүүдээ гэж өөрийгөө зоригжуулдаг юм.
Би саяхан нэг гоо сайхны бүтээгдэхүүн борлуулах гээд судалбаа..
Сүүлрүүгээ нийлүүлэгч тал маань хөдлөхөө болиж эхлэв.. Би тэрийг нь гадарлаж байсан ч итгэл тээсээр л байлаа ..
Дахиад л олон бүтэлгүйтэлийн нэг маань боллоо..
Гэхдээ би борлуулалтын сувагын талаар өөрийн бодож байгаагүйгээрээ илүү мэдэв.
Хүнтэй гэрээ байгуулж үзэв.. Лого шошго зохиосныг нь хянаж үзлээ ..
Олон борлуулагчтай танилцав.. Бас маркетингийн ПР ын талаар илүү мэдлэгтэй болов.
Юмыг заавал уламжлалт аргаар биш бүр илүү аргаар зарж болохыг мэдлээ..
Миний санаанд бол их багтаж байв.. Би мөнгөгүй байсан мөртлөө өөрөө хүсвэл маш хурдан мөнгө олдгоо дахин дахин ойлгож баталлаа.. 
Өөр гоо сайхны бүтээгдэхүүн гарч ирвэл би одоо бэлэн болсон байна ..
Харин намайг дэмжиж байсан найзынхаа нүүрийг яаж харнаа гэж ...

Comments