Хоёрдох тэрбумтан

Воов хоёрдох тэрбумтан гараад ирлээшт..
Өчигдөр ажил хэргээр өвөрмонгол найзруугаа утасдсан чинь монголд байна гэхийн ...

хүүе хаая яагаад ийгээд болоод давхиж очоод хоолонд урилаа..
Өөрөө ч идэх дуртайг хэлхүү найзыгаа дагуулаад чихэж гарлаа ..

Би өөрийн бүх процессоо яриад л байлаа яриад л байлаа..
Тэгсэн манай хүн Монголд уул уурхайн тоног төхөөрөмж нийлүүлжийгаа гэжийнашт..
Пүү Паа энэ мэнийгээ надад хэлдэггүй муу найзаа байнаа болоод явчлаа ..
Хамгийн сүүлд би нэг төхөөрөмж мань хүнээр хайлгуулаад бөөн сенсаац тарьсын ..
Монгол  нэг нөхөр хайлгуулаад би туслаж байна нэрээр .. монгол нөхөр авна гээд .. би авна гэнээ гээд л .. мань хүн хайгаад л яг болгодгын даваан дээр ... нөгөө монгол хайлгаж байсан хүн маань муриад зугтсым..
би ичсэндээ мань хүнтэй холбоо бариагүй 6н сар болжээ..
Тэгсэн чинь одооо хувиараа бизнес эрхэлнээ гээд л ..
Чи найзаа машин хэрэгтэй бол намайг дуудаарай гэсэн чинь би өөрөө машин хавраас аваад монгол нутгаар өөрөө хэснээ ч гэх шиг .. догь гар болсон байналээ ..

Comments