Би тэрбумтан

Та нар энэ Эхний тэрбумтан гэдэг бичлэгийг уншвуу ...

Тэрбумтан гэж юу бэ ... та өөрөөсөө асуу...

Төсөөлий л дөө... үнэтэй буйдан дээр суугаад навчин тамхи зуугаад хүмүүс бөхөлзөөд л ... тэгснээ нэг гоё хүүхэн ирээд л массаж хийж өгөөд л ...
эмэгтэй хувилбар нь ::
мэдээж мангарр чамин үнэтэй буйдан дээр суугаад хана нь нуль гоё зураг тэгээд өөрөө нөгөө гадаадын одуудын хувцаснуудыг өмсчихсөн тэгээд хүмүүсийг орж ирэхээр нь урт хумсаа сарвайлгаж ирээд  л загнаад л ... гоё модель залуу орж ирээд л массаж хийж өгөөд л хахаха...

за тэнэгтэх яахуу ..
тэрбумтан гэж юу бэ ... би өөрийнхөөрөө тодорхойляа..

Хэрвээ би тэрбумтан болох замруугаа орох болвоос:::

1. олон хүнийг ажлын байртай болгоно.. мөн хүчирхэг баг бүрдүүлнэ
2. дэлхийн алдартай монголын брэнд бий болгох
3. үйл ажиллагаа нь улам цаашаа дэлгэрч улам өргөжиж явдаг бизнес
4. намайг үхсэн ч эх оронд минь хэрэгтэй бизнес үлдээх ,
5. үр хүүхдүүд минь миний зорилгыг гуйвуулахааргүй байх ..
6. мөн энэ монгол улсыг хөгжүүлэхийн төлөө ямар нэгэн жижигхэн хувь нэмэр оруулахын төлөө би энд хүн болж төрсөн гэдгээ ухамсарлах, монгол улсыг улам хөгжинө гэдэгт эргэлздэггүй байх

Хүн зорилготой байх ёстой гэж би боддог .. харин томуу жижиг үү гэдгээрээ ялгаатай байх..
Би зүгээр л амьдраад л идээд л гайгүйхэн юм хэрэглий гээд байвал надад энгээд зовоод байх шаардлага байхгүй .. тэгэж өөрийнхөө амьдралыг үрж яанаа..

Ойрын үед хараад байхад америкийн тэрбумтнууд элдэв янзын сайн санааны үйлст хандив өргөх гэх мэт эсвэл шинээр амьдралаа зохиож байгаа улсуудад туслах гэх мэт нэг л сайхан үйлсүүд хийдэг болжээ.. энэний цаана татвараас зугтаах гэдэг зүйл нуугддын гэнэлээ..
тэгээд одоо бүррр олон хөгжилтэй орны тэрбумтангууд нь бүрр яахаа мэдэхээ байгаад л бусад улс оронлуу тусламж энэтэр болгож илгээж байна ..
яахаа мэдэхээ байсан гэх нь хаашай юм .. баян орны хүн болохоор сайхан  л юм ...

манайх бол өөр .. манайх шиг хөгжингүй оронд бол тэрбумтан нь энгэж болохгүй ээ .. улам үйлдвэрлэл явуулаад байх хэрэгтэй..
нэг нь гайгүй болсон бол нөгөөдөхөө татах .. гэх мэт урсгалаар явахгүй бол хувиа хичээгээд довоо шарлуулаад л байвал шарлуулаад л байна..
би боддынхмаа ...
хөрөнгө мөнгөрүү нь биш харин тархируу нь хөрөнгө оруулалт хийхиймсан ..
олсон орлогоороо би үндэсний соёлоо сэргээхэд хувь нэмрээ оруулахын төлөө хөдөлмөрлөх болно.
Маш их хоосон зах зээл байнадаа ...

Comments