Тэрбумтаны үүрэг... Бэлэн бай..


Би нэг юмыг ухаарлаа... бүрррр маш их ухаарлаа .. Бэлэн бай...
хҮмүүс намайг шүүмжилнээ.. Дандаа л олон юм
“шал дэмий” ярьж байхын гэж..
Би ийм ч юм хиймээрийн тийм ч юм хиймээрийн гээд л яриад л байна яриад л байна .. сүүлрүүгээ өөрөө ч санаа зовохоор ярьж байна ..
Тэгээд л нэг л бүтэлгүй .. хүмүүс чи олон юмруу сарвалзаад байгаа болохоор чиний ажил бүтэхгүй байна гэж мэгээд л ... би ч хамаагүй мөрөөддөгөө больж бол угаасаа чадахгүй учир тийм ч юм хийхиймсан ийм ч юм хийхиймсан гэж мөрөөдөөл..
Санасан үйл нь нэг ч бүтдэггүй нөхөр яваад л байдаг яваад л байдаг ..
Амар ч болсон :..
Тэгээд нэг удаа хятадын нэгэн бизнесмэн хамтарч ажиллах санаа оноо юу байна гэж хэлснийг санаж байнуу ..
Хятадууд хөрөнгө оруулах гэсэн гэдэг сэдэв дээр байгаа..
Тэгээд тэр хүн тэгээд хэлчихэд би аягүй сандарсан юм. Яасан гэхээр надад яг тэрбумтан хүнд үзүүлчихээр төлөвлөгөө байгаагүй .. Дандаа жижиг сажиг бизнес ..
гол бизнесээ ярьтал тэр хүн сонирхоогүй .. тэгээд л надад өөр төлөвлөгөө байгаагүй .. бас нэг зөвтгөх тал нь гэвэл тэр хүн зөвхөн өөрийн баяжсан бизнесийг монголд босгохыг хүсч байсан ч тэр нь монголд босох боломжгүй зах зээл дэндүү жижиг байлаа..
бусад бизнесийг би санал болгосон ч өөрийн бизнес биш .. дээрээс нь би тэгэж дуулсан тэгэхээр энэ бизнесруу орье, би энгэж дууллаа тэгэхээр энэ бизнесруу орье гэхээс илүү юм байдаггүй байлаа ..
эсвэл тэр хүнд ашиг нь дэндүү бага санагдаад эсвэл миний туршлага дэндүү гологдоод тэр хүнд таалагдаагүй .. гэхдээ яахуу холбоотой байгаа .. Дэбэ чамайг харья чи үнэхээр босгож чадвал би бэлэн байна гэж хэлсэн юм..
Дэбэ тэгэхээр тэрбумтан болохын тулд илүү их мөрөөдөх, бас илүү их ажиглах шаардлага гарч байна.
Миний туршлага дэндүү хангалттгүй байгаа  ч гэсэн би дэндүү их хүсэж бэлэн байгаа нь сайшаалтай шүүдээ .. кк..
Ер нь тэгээд жаахан л хөлөө олчих юмбол хөрөнгө оруулах юмнууд олон байнадаа .. надруу маш олон хүмүүс монголд хийчихмээр хөрөнгө оруулчихмаар юм юу байна гэж асууж байна .. нэтээр шүүдээ ..
Тэр хүмүүстэй би харилцаж үзээгүй , тэр хүмүүстэй би уулзаж үзээгүй . зүгээр л нэтийн найзууд ..
Өөрөө жаахан боломж босгочих юм бол тэр хүмүүст санал тавихад болохгүй юм байхгүйм байна гэдгийг би  ойлгосон ..
Тэгэхээр тэрбумтан хүн чамаас асуулт асуухад бэлэн бай..

Би бас бэлэн л байх ёстой ..

Comments