Морин хуурын чуулга

Энэ жилийн наадмаар би Морин хуурын чуулгын САЙХАН МОНГОЛ ОРОН нэртээ тоглолтыг нь үзсэн юм.
Би ганцхан амьдрах энэ амьдралаа учир утгатай, бас өөрийгөө баярлуулахаар сайхан амьдрах юмсан гэж хичээдэг ..
би юу төлөвлөсөн бэ гэхээр ... зөвхөн миний мөрөөдөл л дөө ...

- Нөхөртөө халамжтай, хүүхэд төрүүлж сайхан амьдрах
-Монголын бүх нутгаар явж үзэх
-Гадаадын чухал чухал нутаг орноор явж үзэх.
-Бүх балетийг үзэж сонирхох..
-Симпони хөгжим сонсох, амьдаар
-Ном бичих эсхүл сайн чанартай зохиол бичдэг улсуудыг чадлаараа дэмжих
-Мод тарих, жимсний цэцэрлэгтэй болох 
- Тэгээд миний зорилго болсон үр хүүхэддээ бизнес үлдээж өөрийнхөө үзэл бодлыг өвлүүлж улам баяжуулах..
- Дэлхийн сонгодог зохиолуудыг унших
-Амьдралынхаа үзэл бодол, тохиолдсон зүйлс, мэдэрсэн зүйлийнхээ талаар блог хөтлөх

гэх мэт гэх мэт гэх мэт ...
Энгээд хадуураад явчдышт...
Тэгээд Морин хуурийн чуулга бол үнэхээр гайхамшигыг бүтээсэн байналээ ...
Гайхалтай сайхан аялгуунуудыг бидний чихэнд хүргэж, амьдарч байгаам гэдгийг минь ойлгуулж өгсөн байналээ....

Та бүхэн Юүтиби дээр хайгаад үзэж сонирхоно буй заа ..


















Comments