БИ БИ БИ БИ

За БИ гээр сонин сайхан юу байнадааа...
БИ-гээр үү... Оо онц гойд сонин сайхан алга л байна ..

Саяхан ВИТАМИНЖУУЛАЛТЫН АЯН гээд оюутан сурагч залууст сэдэл өгөх лэкц болсымаа..
Сонголт гэдэг лэкцэнд суусан тэмдэглэлээ бичсэн..
энэ лэкцэнд суухымсан гэж бодсоор байгаад хөдөө байсан болохоор очиж чадсангүй шив..
Тэгээд ямархуу болов гэхээр хүмүүс өөрийн гэсэн надшиг тэмдэглэл байсангүй, харин гоё болсон дажгүй болсон гэж хэлснээс миний чихэнд хүрчихмээр сайхан үгийг уянгалуулсангүй ээ..
Би угнь энэ лэкц ямар болсон талаар сайхан мэдээлэл хүртэе гэж бодож байсан ч суусан улс нь олигтой юм хэлсэнгүй..
Ганцхан зүйл л намайг үнэхээр урамшуулж чадлаа..
Энэ юугэвэл:
--Манай найзын найз нь энэ лэкцэнд суугаад шууд ажлаасаа гараад амьдралаа өөрчлөнө гээд төлөвлөгөө боловсруулаад зүтгэхээр шийдэж, тэмцэж эхэлжээ..
Тиймээ ..гайхамшигтай үр дүн... гайхамшигтай зүтгэл..

Би ч гэсэн хэзээ ч бууж өгөхгүй .. Би ч гэсэн мундаг амьдрана..
Намайг танидаг намайг уншдаг хүмүүст хэлэхэд МУНДАГ АМЬДРАНА ШҮҮ БҮГДЭЭРЭЭЭ..


Нэг мотиваци өгөх сэдэв байна.. Уншаарай..
Шийдсэн л бол шийдцэн

Comments