Би дахин шинэчлэгдэж байна..

Сайн байцгаана уу..
Сүүлийн үед хүмүүсээр их бахархах боллоо.. Амжилттай яваа хүмүүсийг харах үнэхээр сайхан байна ..
Хүсэл мөрөөдлөө орхиогүй эсвэл дахин сэргээж байгаа энэхүү хүмүүсийг хараад үнэхээр их бахархах сэтгэл хөдөлж байна..
Хэдхэн жилийн өмнө л хэцүү байсан бүх нь арилж шүхрээр үсрэнэ, агаарын бөмбөлгөөр аялана гэж мөрөөдөж эхэлсэн, энийгээ боломжтой гэж үзэж байгаад нь би бүрр гайхаад, бас үнэхээр их бахархах сэтгэл хөдөллөө..
Хэрвээ хэн нэгэн бусдын эрхээр байдаг бол , хэрвээ хэн нэгэн бусдаас хараат байдаг бол, хэрвээ хэн нэгэн би чадку ээ гэж бодож байгаа бол дээрх эмэгтэйг нэг хараасай гэж хүсэж байна.
Би сүүлийн үед гучин насны босгон дээр хэзээ мөдгүй гарах гээд байгаагаа ухамсарлаж, боломжгүй болгоныг туршиж үзэхийг зүтгэх болов..
Бүтээгээд байгуулаад хөгжүүлж чадахгүй байгаагаа мэдэж байгаа ч гэсэн би суралцах ёстой , цагнь болжээ гэдгээ хожим ч гэсэн ухаараад, суралцахаар зүтгэжил байна.
Гарын дор хэд хэдэн ном уншиж байна. Бас англи үгнүүдээ цээжилж байна.
Дараа жил би гадаад явж суралцах төлөвлөгөөтэй сууж байна. Хар багаас эдийн засгаар суралцах ёстой гэдгээ мэдэрч байсан ч БОЛОМЖоос болж хоцорсон тэр мөрөөдлөө дахин хэрэгжүүлэхээр шийдлээ.

Тоефлийн шалгалт заавал өгнө .. өндөр оноо авна.. тэтгэлэг авч чадна гэсэн бодолтойгоор би өдөр хоногыг хичээж өнгөрүүлж байна.

гэхдээ бас хэцүү байнаа ... энэ өвөл суусан боловч бас л би хэл ус муутай хэвээрэй ..
хэзээ ус цас аймарр ярьпаг болохым болдоо.. кэкэ ..

би гадаад явж суралцахаар шийдлээ ..
эхлээд шалгалт өгнөө .. Тоефл өгнө .. Жмат өгнө ..
харин цаашаа яаж сургуульд тэтгэлэг олохуу яаж?????

Comments