Тэр мэдрэмж

Бусад хүмүсийг ийм мэдрэмжинд ороод яах ч аргагүй учраа мэдэхгүй өчнөөн төөрч будилсан гэхэд нь нээх юм боддоггүй байлаа ..
Хүлээн зөвшөөрөхгүй удсан гайхсан, учраа олохгүй зүдэрсэн гэхэд нь үнэхээр их гайхдаг байлаа..
Яагаад тэр мэдрэмжийг хүлээн зөвшөөрдөггүйм бол .. Яагаад эсэргүүцсэн юм бол гэж гайхдаг байлаа ..
Мэдлэггүйгээсээ болоод яагаад буруудсан юм бол , тийм л хэцүү замнал юм байхдаа гэж бодддог байлаа ..
Бүхнээс илү хүндлэгдээд сайхан байхад яагаад дургүй байдаг юм бол гэж боддог байлаа ..
Гэтэл тэр мэдрэмж наддээр ирлээ .. 
Би хэзээ ч тийм байна гэж бодсонгүй.. Бусдыг гайхан харж байсанаас наддээр энгээд хүрээд ирэхийн боловуу гэж хэзээ ч бодож байсангүй .. Хүлээн авна ч гэж бодож байсангүй .. 
Гайхмаар бас солиормоор ..
Маш гайхамшигтай мөртлөө маш аймшигтай ..
Тэднйг хэлж байхад дотроос минь баярлах зэрэгцэж байгаа мөртлөө хагас согтуугийн байдалд шилжиж байлаа ..
Уг нь миний үнэмлэмжээр бол би доогуур байх атал намайг магтаж байгаа нь үнэхээр галзуурмаар бас гайхмаар .. 
Би одоо бүр гайхаад гайхаад ангайгаад ангайгаад барахгүй л байна..
Уулзаад үзвэл яах бол ... Тааралдаад үзвэл яах бол .. Миний хувийнх гэж бодохоор инээд ч хүрээд байх шиг .
Ххохохохохохо
Одоо би уйлмаар байна .. Сэтгэлийн тайвшралыг олох хэрэгтэй байна..
Сэтгэлийн шаналангаас их ядарч байна.

Comments