Сайн сайхныг харцгаая

Блогоо бичих гэсэн боловч бас л бичихгүй удсанаар ямар нэгэн санаа оноо ч юм уу сэдэв ч гарахаа больчихсон юм шиг ээ.


Би мэдээж бизнес эрхэлж байгаа. Ямар нэгэн гэрэл гэгээ намайг хүлээгээд сууж байх боломжоо би өөрийн гараараа барьсаар л байна.
Орчин үед ХАРИЛЦАА ХОЛБОО, НИЙГМИЙН ИДЭВХ гээч нэгэн гайхамшигтай зүйл гараад ирсэн байнаа.
Үнэгүй болон үнэтэй олон эвентэд би суусаар байна.
Тэгээд өнөөдрийн суусан эвентийн талаар өөрийн сэтгэгдэлээ бичихгүй бол болохгүй гэнээ.

Миний давуу нэгэн тал гэвэл би бусдаас илүү түрүүлж хардаг. Миний сул тал гэвэл тэр бусдаас олж харсан бизнес санаагаа хэрэгжүүлэхдээ тааруу хүн юм.
Мэдээж энэ тааруу нь олон жилийн турш засагдах нь засагдаж, туршлагажих нь туршлагажсаар явж байгаа болохоор бас хөөрхөн дэвшилттэй.

Маш олон бүсгүйчүүд яаж бизнес эрхлэх бэ гэсэн олон мянган асуулт асуусаар байна.
Тэрэн дундаас би ганц олж харсан зүйлээ та бүхэнд ярьж өгөе.

Манай найз Жавхаа бид хоёр Бээжинд хамт 5н жил амьдарсан. Байнга л дэлгүүр хэснээ. Мөнгөгүй мөртлөө хэзээ нэг өдөр авна даа гээд л хэсээд л байна. Бараг амьдрал нь дэлгүүр хэсэх юмуу хаашайен. Тэгээд маш гоё гоё үнэтэй бараануудын дэлгүүрээр ороод хэзээ нэгэн өдөр энийг авна даа гэж мөрөөднө. Бас хямдралын юм их цуглуулнаа.
Тэгээд 5 дэх жил дээр нэгэн банди манай сургуульд ирлээ. Тэр залуугийн хамаатан нь бээжинд ирсэн байж таараад бид хоёр дэлгүүр хэсэж дуусчихаад нөгөөзалууг аваад доттуур байрлуугаа явлаа. Бээжин хот том болохоор хотын зах хүртэл 3цаг гаруй явна.
Гэтэл тэр залуу энд ч осол болсон байна тэнд ч осол болсон байна гээд салдаггүй.
Бид гуравхан цагийн дотор нийт 3 осол харлаа.

Өрөөндөө орж ирээд бид хоёр нэг л дүгнэлтэнд хүрсэн юм.
Дөрвөн жил явахдаа осол битгий хэл согтуу хүн харж байсангүй ээ. Харин хүн ямар сэтгэлтэй байна түүнийгээ л хардаг юм байна гээд бид хоёр тэр залууг ахиж дагуулж яваагүй юмдаа.

Сайхан бүхнийг хардаг нүд хамгийн үзэсгэлэнтэй. Сайхан бүхнийг ярьдаг уруул хамгийн үзэсгэлэнтэй.










Comments

  1. Сайхан бүхнийг хардаг нүд хамгийн үзэсгэлэнтэй. Сайхан бүхнийг ярьдаг уруул хамгийн үзэсгэлэнтэй. 说的不错!

    ReplyDelete
  2. Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
    Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
    Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж,
    имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM
    whatsapp: 15733337443
    Үнэ: $780,000 USD Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу?
    Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?
    Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж, 91424323800802


    ReplyDelete
  3. Би вексель ба өрийг ангилахын тулд зээл хайж байсан тул эргэн тойронд байгаа ямар ч АТМ-ээс мөнгө авах боломжтой хакердах Blank ATM зээлийн картын талаархи сэтгэгдлүүдийг олж харлаа. Би үүнд эргэлзэж байсан ч {rickatmcardoffer @ gmail руу холбоо барьж үүнийг туршиж үзэхээр шийдсэн. com} нь карт хэрхэн ажилладаг талаар удирдамжийн дагуу хариу өгсөн. Картыг өдөрт 5000 доллар авах боломжтой ба 50,000,000.00 долларын зээл авсан тул би картаа авахаар хүргэх төлбөрийг төлөөд 24 цагийн дараа оршин суугчдаа UPS агентийг оршин суугчтайгаа уулзахад би цочирдлоо. илгээмж {карт} би гарын үсгээ зураад дотогшоо ороод агентаас гарсны дараа картын ажлыг баталгаажуулав. Би карттай, картаа ашиглаж байсан болохоор энэ нь эргэлзээгүй юм. Энэхүү хакерууд нь АНУ-д төвтэй хакерууд бөгөөд санхүүгийн эрх чөлөөтэй хүмүүст туслах зорилготой юм. Хэрэв та энэ Via-тай баяжихыг хүсч байвал эдгээр имэйлийн хаягаар холбогдоорой: rickatmcardoffer@gmail.com} эсвэл WhatsApp +254750078353.

    ReplyDelete

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээсэнд баярлалаа