Хайртай хүнээсээ салах зөвлөгөө

Үнэхээр хамт байж чадахгүй, эсвэл хаягдсан бол хайртай хүнээсээ хэрхэн салах бэ гэдэг дээр би ойрын үед судлаж байнаа..
нэгд: Анхаарал хаана төвлөрөх бэ??
Та хоёр бие биендээ хайртай боловч таарч тохирохгүйм байнаа гэдэг дээрээ эвлэр.
Яагаад эвлэрэх ёстой бэ?? Чи хамт байхад ямар сайхан байсан билээ тэрийгээ өнгөрч бодоод одоо ганцаардаад уйлаад байх юм байхгүй харин ирээдүйд би юу хийж болох вэ гэдэг дээр гол анхаарлаа төвлөрүүл.

Хоёрт: Ирээдүйд чи юу хийж болох вэ??
Ирээдүйд чи өөрийгөө боловсруулж болно. Нэг очиж үзэх юмсан гэдэг газар дээрээ очиж үзэж болно. Жишээлбэл чиний очиж үзэх дуртай газар дээр чинь нөгөөдөх чинь очиж үзэхгүй гээд очиж байгаагүй, эсвэл та 2т зав гараагүй бол айн .. Сайхан шүү дээ.. чи эрэгтэй бол эр хүний жаргал эзгүй хээр гэдэг шиг сайхан ганцаараа тааваарааа,,, чи эмэгтэй хүн бол эм хүний жаргал эрх чөлөө сайн сайхан гэдэг шиг чи тайван сайхан дураараа...
Магадгүй чамд сурахымсан гэж бодоод сурч амжихгүй байсан зүйл байж болно шдээ. Тэрийгээ сур.. Өөрийгөө хөгжүүл..
Хүн хэр их хөгжинө түүн шигээ хүнийг л олж авна.. Хэлгүй бол хэл сур.. Завгүй бай..
Тэр чамайг хаяад явж байхад чи яагаад уйлж уйтгарлах ёстой юм.

Гурав. Би чамд өөрийгөө санал болгоё..
Би ч гэсэн энэ зовлонг ойлгоно. Тэгээд магадгүй 2 зовлон нэгтэй хүн уулзаад зугаалбал ямруу.. Зугаалах хүн олдохгүй бол шүүдээ.. ГЭхдээ чи даагаарай.. Жаахан үнэтэй бол би бас хамжилцана хэхэх...

Дөрөв. Гадаад зүсээ өөрчлөх.
Гадаад зүсээ өөрчлөхөөр би лав сайхан болоод л явчихдаг.. Хэзээ ч тайруулж байгаагүй үсний засалтаа хийлгэ.. Чи урт үстэй бол тайруул. Чи хими хийлгэдэггүй бол хийлгэ.. Чи будуулдаггүй бол будуул.. Нүүр ам чинь онцгүй бол гоо сайхны газар орж сайхан болоод л ав.. Эсвэл орифлэйм гээд сайхан хямдхан бараа банйашт.. Хямдхан мөртлөө чанартай.. Хэрвээ хэрэглэж чадахгүй гэвэл би өөрийнхөө багшид чамайг ҮНЭГҮЙ үзүүлж хэрхэн арчлах талаар зөвлөгөө өгч жор бичүүлж болохын.. Би өөрөө ч гэсэн сайхан нүүртэй болоод авсан болохоор энийг баттай хэлж байгаам..
Энгээд чи царайлаг боллоо..

Тав. Өөртөө итгэлтэй байх
Гол нь чи өөрийгөө бодох ёстой болохоос хүнийг бодож хэрхэвч болохгүй шүү..
Ийм л байнадаа
Энгээд чи САЛЛАА...

Comments

  1. юундаа инээсийн
    гэхдээ ганц бие бүсгүй байна болзоно хэхэ

    ReplyDelete

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээсэнд баярлалаа