Шүтлэгийн буруу юу



Хэхэ энэ их мунхаг сэдэв болох байх..
Би бөө тэнгэрээ дээдэлж, өөрийн ажил үйлсээ даатгаад байгаа талаар бичээд байгааг мэджийгаа биздээ.  Манай нөгөөх бас даатгаад шүтээд залбираад л алжийнаа..
Гүй ээ яахуу хүн юугаа шүтнүү хамаагүй л дээ гэхдээ надад бас хэцүү лайтай санагдана гэдэг бас нэг үзэгдэл байхым.. юу гэвэл сонсоцгоо.
анх бөөд очиход итгэж ядаж байсан минь үнээн. Тэгээд ажил үйлс бүтээгээд гялалзуулаад өгөхийн цагт ямар сайхан юмбэ ямаргайхамшигтай юм бэ гээд дэгдээд сайхан болдог шүү..
бид хоёрын энэ жилийн ажил бүтэлгүйтээд хоёулаа царай алдсан нь үнээн..
тэгээд дараагийн ажил бүтээд эхлэхийн цагт би ТЭРний гараас гарч, өөрөө өөрийнхөө олсон бүтээсэн холбогдсон юманд эзэн болохгүй бол болдоггүйм байна гэдгийг ойлгоод ухаараад энэ нөхрийг ажилдаа оролцуулахгүй, биеийн хүндийн ажил хийж надаас яахуу мөнгө авбал ав гэж “тулгалаа”.
Нөгөө гадаадтайгаа харилцаа холбоотой овоо өргөжиж, ажил төрөл сайжрах талруугаа ороод явчлаа. Амьдрал сайхан цэцэглэж байтал.....
“би их мөргөсөн учир бүтэж байна” , “ би засал сайн хийлгэсэн болохоор бүтэж байна” ,” чи миний заслын хүчээр өдий зэрэгтэй хүн амьтантай ярилцаж, нааштай болж байна” гээд гараад ирвэл ямруу :... тэгснээ
“дэбэ чи бас сүү өргөж, залбирч бай л даа:.. би энд зүтгээд байхад чи зүтгэхгүй болохоор ажил чинь удаад байгаам бишүү “
“миний хүчээр л чи явж байнадаа “
Гэх нь инээдтэй бөгөөд эмгэнэлтэй санагдаад байхын.. уг нь тэрнийг ялалтаа хувааж чаддаггүй, толгой дээр гараад баадаг болохоор нь би шийдвэрлэх ажилд оролцуулахгүй, дуугай сууж бай гээд болц явцаа хэлэхгүй байгаамсан. Тэгсэн чинь яаж ийж байгаад миний ажилд ирээдүйд байгуулах ЯЛАЛТаас булаацалдаж байна шүү ..
Та бүхэн бас миний төлөө залбирахыг хичээнгүйлэн гуйя.

Comments