Хятадууд хөрөнгө оруулах гэсэн нь 1

Хятадууд  хөрөнгө оруулах гэсэн нь 1
Энэхүү бичлэгийг хуулбарлахыг хориглоно.

Би чинь барилга энэтэр гээд нилээн том бүтээн босголтонд гар бие оролцож яваа хүн шүү дээ.. Өөрөөр хэлбэл хувьсгалын  ажил минь гэсэн үг.
Хувийн ажилаа би энэ блогтоо бичдэгийг та бүхэн мэднэ..
Намайг гэртээ ажил нь бүтэхгүй ангайгаад л хэвтэж байдаг гэж санасан уу гүй юм аа би хувьсгалын ажил хийдэг хөөн ..
Болсон явдалыг яг үнэн зөвөөр нь ний нуугүй бичий ..
Намрын нэг сайхан нартай өдөр манай өрөөнийхөн түлхүүрээ мартчихдын байна .. үнэндээ олоогүй л дээ .. тэгээд  сертификат нэг хятад авах гээд манай өрөөний хаалга тогшсон чинь би хэлж байгаам “цонхоор хүрээд ирээ. Түлхүүргүй байнаа би”
Тэгээд цонхоор орж гараад байхад үнэндээ тэр хятадад сонин санагдсаныг хэлэх үү би учир явдал энэтэрээ тайлбарлах гэсээр байгаад танилцаж орхив.
Тэгээд мэр сэр тааралдаад сайн уу байнуу даа гээд яридаг байв.
Гэтэл нэг өдөр “ Дэгэ  чамд хөрөнгө оруулчихмаар санаа байна уу? Би аавдаа хэлж байгаад хөрөнгө оруулмаар байна “ гэж байна .
22 настай хөөрхөн бүлтгэр нүдтэй мөртлөө доожоогүй яриатай , урваак хужаа хөрөнгө оруулна гээд байхаар нь үнэнийг хэлэхэд би тоосонгүй.
Та нар төсөөлдөө .. надаас бараг арав дахин сул дуутай байх .. би чинь төмөр харшиж байгаам шиг сонсголонгүй боловч тод дуутай хөөн. Гэтэл хулгана юм яриад байхаар нь би хулганы түвшинд авч үзээд тоосонгүйээ..
Түрүү жилийн явдал тэгээд л өнгөрсийн.
Энэ жил хоолонд орж байваа.. Гэтэл эргэн тойрны хүмүүс ярих нь энэ нэг хужаа хөрөнгө оруулалах санаатай эрэл сурал болж байгаа талаар ярилцаж байна.
.
Би гэнэт дагзан дундуураа алгадуулсан юмшиг болно биздээ . Сэргэг ухаанаар сэтгээд ямар том боломж байгааг олж харж мараад нүд ам нь гялалзаад эхэлдийн байгааздээ .

Тэгээд яахуудээ нэг санаа энэтэр орж ирж мирээд би ч сэргэлэн юм болохоороо миар сэтгэдийн болохоороо ...
Тэр мэрийг танилцуулахаар бэлдэж гарваа...

Comments

  1. Казак байдаг юмуу

    ReplyDelete
  2. Наад тэрбумтан болох бодлоо түр хаяад залуу л ярьмаар санагдаад байхын, ккк.

    ReplyDelete
    Replies
    1. залуугаа боджийгаа боджийгаа ..
      мэр сэр юмнуудтай танилцаж байгаа ..
      бүтээгүй байхад нь гайхуулж ярьчаад дараа нь салчлаа гээд бичээд байлтайн биш гээд харзнаж байна.

      Delete

Post a Comment

сэтгэгдэл үлдээсэнд баярлалаа