Ажил хайж байна:


За өнөөдөр 2016 оны 3 дугаар сар 25 өдөр .. Өнөөдөр надруу гурван компаниас ажилын ярилцлаганд тэнцсэн шүү гэж ярих ёстой байсан.. Гэхдээ гурваалаа залгасангүй . Тэгэхэр би гурвууланд нь унасан гэсэн үг .

Анх удаа ажил энгэж хайж байна. Урьд нь тийм юм ер болж байсангүй.
Ажилд орох зорилго бол эхлээд өөрийнхөө энэ ажлыг түвшинг арай ахиулах, Улаанбаатарт ажиллах. Хэрвээ би улаанбаатарт ажиллаад гайгүй цалинтай ажилд орж чадвал ажлын хажуугаар сургуульд сурмаар байна. Бас англи хэлээ маш сайжруулмаар байна. Илүү сайхан ажлын байр, илүү чадварлаг боловсон хүчин болохын тулд би илүү их суралцах хэрэгтэй, хотод ажиллаж илүү их хөгжих хэрэгтэй байна. Миний хайж байгаа ажлын байранд англи хятад хэлтэй, тэрийгээ маш сайн эзэмшсэн байх хэрэгтэй байхыг шаардаж байна. Харин би англи дээр нь уначаад салахгүймаа.
Би энэ жил заавал бизнесийн удирдлагаар магистраар суралцахаар шийдлээ. Зааваллл суралцана .. Ажилд хайх энэ явцдаа ажигласан зүйлс гэвэл
·         Би гадаадад ч ажиллах чадвартай боловсон хүчин болж болохын байна.
·         Би өөрийнхөө бодож байгаагаас ч илүү чадвартай, бас боломжтой хүн юм байна.
·         Би удирдагч болж чадахаар чадвартай хүн юм байна. Энэ боломжоо жанжин шугам болгоод туршлага ихээр хурамтлуулах хэрэгтэй юм байна.
·         Би өөрийн мөрөөдөж байгаа ямар нь мэдэгдэхгүй байгаа тэр үйлдвэрлэлийг бүтээхэд надад еррррр асуудал байхгүй юм байна
Эдгээрийг сайн ойлгож авлаа. Би ажилд намайг авахгүй байна гэж гутрахгүй байна. Сайн үзэж харж байгаад сайхан ажилд орноо.. орно. Орно орно.
Автобусны мөнгөгүй энгээд явж байхад Хандаатай танилцсандаа би баяртай байна.
Амжилт бол уулын оргилд байгаам бол, би амжилтруу мацаж яваа уулчин юм бол нэг шат нь гэхэд урам зориг өгдөг Хандаатай танилцсан хэрэг байлаа, нөгөө шат нь гэвэл дээрх бодлуудыг олж авсан итгэл, өөрийгөө танин мэдсэн нь байлаа. Тэгэхээр би хоёр шат ахисан байна.
Өнөө маргаашийн хоолоо яаая гэдэггүй амьдрал бэлдсэн ээждээ баярлалаа, харин хэсэгхэн хугацаанд жаахан би ядраадхая.

Ажлаасаа яагаад халагдсанаа дараа нь тухтай бичимз.. Цаг хугацаа өнгөрөг.. Бичих ёстой цаг нь болог.. Нээрээ блогоо идэвхтэй бичдэг байсан бүррр больжээ.. За одоо яахуудээ явжил байхаас би .. Гэхдээ насан туршдаа энэ блогоо бичнээ кэкэкэ..Манай блогын зорилго угаасаа тодорхой шүүдээ Би тэрбумтаанннннн...............

Comments